Du kan finde svar på de fleste af dine spørgsmål på denne side. Hvis ikke du finder det her, er du velkommen til at ringe til eller maile mig.
ko*****@he***********.dk
Tlf: (+45) 25 11 62 53
Heartofdreams.dk drives af:
HeartOfDreams
Ulsundvej 38
7570 Vemb
Telefon: 25 11 62 53
Email:
ko*****@he***********.dk
CVR: 35929754
OM AT HANDLE HOS Heartofdreams.dk
Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?
Velkommen til heartofdreams.dk (CVR nr.35929754), dejligt du fandt mig. Alle de varer du finder i webshoppen kan købes online her og nu. Klik på en vare, du er interesseret i. Klik herefter på knappen ‘Læg i kurv’. Du kan nu lægge flere varer i kurven, ved at finde dem i webshoppen på samme måde. Når du er klar til at gå til kassen, klikker du på ‘Gå til bestilling’.
Hav venligst bank/kortoplysninger parat, samt adressen varerne skal sendes til. Når disse oplysninger er udfyldt klikker du på “Gennemfør bestilling” og dine varer er på vej til dig.
Har HeartOfDreams en fysisk butik?
Jeg har ikke for nuværende en fysisk butik.
Kan jeg ringe til jer?
Du er naturligvis velkommen til at ringe til mig på (+45) 25 11 62 53. Læg gerne en besked eller send en SMS, da jeg har et stort antal henvendelser pr. dag. Husk du også altid kan sende en mail til ko*****@he***********.dk . Jeg bestræber mig på at besvare alle mails indenfor 24 timer på hverdage. Jeg ser frem til at høre fra dig.
SPØRGSMÅL OMKRING EN VARE
Varen jeg gerne vil have er udsolgt – får I flere af den?
Det sker, at visse varer bliver udsolgt. Engang imellem får jeg efterleverancer af populære varer, og nogle gange får jeg varer retur. Derfor kan jeg kun opfordre dig til at kigge forbi fra tid til anden.
Jeg har brug for mere information om en vare
Jeg skriver så mange oplysninger som muligt om mine varer, så som størrelse, farve, materiale. Jeg sætter også en ære i at have gode og fortællende billeder af mine varer.
Hvis du har brug for yderligere information, så skriv til
ko*****@he***********.dk
Varen, jeg købte, er nu blevet billigere – betaler I differencen tilbage?
Vi kan desværre ikke kompensere kunder, der allerede har købt en vare, som vi efterfølgende sætter prisen ned på.
SPØRGSMÅL OMKRING BETALING
Hvilke betalingskort kan jeg bruge?
- MobilePay
- Dankort / VISA-Dankort
- VISA
- MasterCard
- Paypal
De viste priser på webshoppen er inklusiv dansk moms (25 %). Al handel på heartofdreams.dk foregår på dansk.
Kreditkort
I betalingsfasen får du opgivet, hvilke varer du har bestilt samt den samlede pris. Når du vælger at gå til kassen, bliver du ført til en sikker server godkendt af ePay, hvor du skal indtaste følgende:
- Kreditkortnummer
- Udløbsdato
- Kontrolcifre
Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan heartofdreams.dk ikke gennemføre dine varekøb. Herefter trykkes på ‘Godkend’. Beløbet trækkes først på din konto, når varen sendes fra heartofdreams.dk. Du vil ved modtagelsen af bestillingen få en faktura.
Er det sikkert at bestille online?
Når du har samlet de varer, du ønsker og gerne vil betale, bliver du automatisk omdirigeret til en såkaldt sikker server hos ePay. Herfra er al kommunikation mellem dig og serveren krypteret med SSL (Secure Socket Layer)-kryptering. Denne kryptering sikrer, at ingen kan aflytte eller opsnappe de informationer du indtaster.
Bliver jeg nødt til at bestille online?
At bestille online er den mest sikre og effektive måde for mig at håndtere din ordre. Derfor tager jeg kun imod ordrer online.
Hvornår trækker I pengene?
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra heartofdreams.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
FRAGT OG LEVERING
Kan jeg hente varerne i HeartOfDreams butik?
Nej, HeartOfDreams er udelukkende en online butik og har pt. ikke nogle fysiske lokaler.
- Leveringstid
- Ordrer modtaget inden kl.12.00 afsendes SÅ VIDT MULIGT dagen efter. Udenlandsk ordre afsendes inden tre hverdage. Varerne sendes med Post Danmark eller GLS afhængig af vægt.
- Alle varer leveres så længe lager haves.
NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.
Beskadiget pakke
Er din pakke stærkt beskadiget ved levering skal der reklameres til Post Danmark alternativ GLS. Ved synlig beskadigelse bedes du nægte modtagelse. Er pakken allerede modtaget, skal der reklameres hurtigst muligt og gerne samme dag. Husk at modtage med FORBEHOLD.
Hvad skal jeg betale i fragt?
Ved levering til en adresse i Danmark, bliver varerne sendt med GLS. Pris DKK 45,- i forsendelse.
Hvad skal jeg betale i fragt uden for Danmark?
Vi leverer til disse lande (Norge, Grønland samt England). Fremgår dit land ikke på listen i indkøbskurven, kan du kontakte os og vi vil forsøge at opnå aftale om levering dertil.
Skal jeg betale told på varerne?
Der kan komme told og afgifter når din ordre skal leveres i et andet land udenfor EU. Disse udgifter skal du selv betale for. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt dine lokale toldmyndigheder, hvis du er i tvivl.
Modtagerflex/Fast fuldmagt
Vær opmærksom på, at du ved tilmelding til GLS eller Post Danmarks ordning “modtagerflex” selv hæfter for pakken, hvis den skulle bortkomme.
Aftaler om modtagerflex indgås mellem dig og GLS/Post Danmark. heartofdreams.dk har ingen indflydelse på dette, og kan derfor heller ikke påtage sig ansvar for pakker, der evt. skulle bortkomme.
Jeg har afgivet en ordre – kan jeg ændre ordren?
Kun hvis jeg ikke har pakket din ordre. Jeg pakker hele dagen, så jeg skal modtage ændringen hurtigst muligt per telefon efter ordreafgivelse, for at det skal kunne lade sig gøre.
Jeg har brug for at ændre leveringsadressen på min ordre
For at kunne ændre adressen på en afgivet ordre, skal du skrive til ko*****@he***********.dk med dit ordrenummer og de nødvendig ændringer. Jeg vil vende tilbage med information, om hvorvidt det var muligt at foretage ændringen.
HVIS DU FORTRYDER DIT KØB (FORTRYDELSESRET)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på heartofdreams.dk. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:
- a) har modtaget din vare
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give mig meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives via ko*****@he***********.dk eller på tlf. 25 11 62 53. I din meddelelse skal du gøre mig tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give mig tydelig meddelelse om dette.
Du skal sende din ordre retur til mig uden unødig forsinkelse, når du har meddelt mig, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind i original æske. Der må ikke tapes eller påklistres etikker direkte på æske. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Varer købt hos heartofdreams.dk kan alle returneres med normal post.
Varens stand, når du sender den retur.
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter jeg den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage HELE købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug og den returneres i original kasse med alle originale mærker.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til mig tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer jeg betaling modtaget fra dig, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor jeg har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Jeg gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Jeg kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil jeg har modtaget varen retur.
Hvis du fortryder, skal varen sendes til: HeartOfDreams, Ulfsundvej 38, 7570 Vemb.
Hvad skal jeg sende med tilbage?
Ved returnering eller ombytning skal du vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger den fremsendte følgeseddel samt kopi af faktura. Bemærk! Jeg modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav
Jeg har brug for at returnere en vare med Post Danmark/GLS
Pakken sendes til:
HeartOfDreams
Ulfsundvej 38
7570 Vemb
Bemærk, ved returnering betaler du selv porto. Varer sendt til ovenstående returadresse pr. efterkrav vil ikke blive modtaget.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når jeg har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om det videre forløb i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN (REKLAMATION)
Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.
Når du handler på heartofdreams.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor “rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen på varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer jeg naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen sendes til: HeartOfDreams, Ulfsundvej 38, 7570 Vemb. Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Du skal vedlægge kopi af din oprindelige kvittering på købet.
Bemærk! Jeg modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så jeg kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Der mangler noget i min ordre
Desværre kan der ske fejl. Hvis du har modtaget din ordre og der mangler en vare, så kontakt mig venligst på ko*****@he***********.dk eller tlf. 25 11 62 53 og vedlæg dit ordrenummer. Jeg vil så undersøge sagen.
Jeg har fået det forkerte beløb tilbage
Uheldigvis sker der fejl. Hvis du mener, at du har fået det forkerte beløb tilbage, så kontakt venligst ko*****@he***********.dk med dit ordrenummer og beløbet, du mener at skulle have tilbage.
Hvad gør jeg med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
For at du kan indgå aftale med mig på ko*****@he***********.dk har jeg brug følgende oplysninger:
Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse
Jeg foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos heartofdreams.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via mit website, sikrer jeg, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Indehaveren for heartofdreams.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige på heartofdreams.dk er indehaver Sophia Ayoanna Ravenheart. Jeg opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Jeg transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Oplysninger afgivet til heartofdreams.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og jeg registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos heartofdreams.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelser i forbindelse hermed rettes til heartofdreams.dk via e-mail ko*****@he***********.dk
Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til indehaver Sophia Ayoanna Ravenheart. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.